30 december, 2011

Sista tävlingsbidraget för i år.

Nu tänker jag ställa upp i årets absoluta
sista tävling med ett julkort.
Det här kortet har jag skickat till en vän,
och hon sa att hon tyckte om det.
Hunden har jag tecknat själv, men jag brukar
teckna mina egna bilder...för då får man 
dom precis som man vill ha dom.

Jag kommer att ställa upp hos 
Craft Us Crazy med min
lilla roliga vovve..!


Craft Us Crazy =
Christmas, anything new and/ or humorous!!! 

Kram och tack för titten och välkommen 
tillbaka till mig även nästa år.



9 kommentarer:

Lotusblommans vardag sa...

Ja, det gjorde jag! ;)
Kul att du är med i lite tävlingar.
Jag måste försöka fördela min vakna tid under 2012 så att jag ska hinna med alla bitarna.
Träna, pyssla och lite hemarbete som måste göras. Detta år har varit kaotiskt. Och jag är så trött.
Hoppas att allt är bra med dig och att vi kommer att göra lite kortbyten under året.
Kram

Sussie sa...

Hej Sussie roligt när sånt man gör blir uppskattat. :-)
Jo du det har blivit lite tävlingar som jag har varit med i sedan jag började blogga.
Du får nog börja lite smått med dina nya vanor så att det inte blir för mycket för dig. Kanske ta en dag eller två dagar i veckan för städ, eller dela upp städningen lite varje dag. Och samma sak när det gäller din hobby. Å vila måste du också göra och träna.
Det blir mycket för dig att göra om du ska göra allt på samma dag.
KRAM

Lena sa...

Men, vad duktig du är på att teckna. Ett jättefint kort du har gjort. Hoppas du vinner. Gott Nytt År till dig. Klart jag återkommer. Kram Lena

Sussie sa...

Tack Lena!

Gott Nytt År
till dig!

Hoppas du återkommer.

KRAM

Lotusblommans vardag sa...

Privat! Tack Sussie för ditt fina "erbjudande" att blogga för MÅ BRA och dina snälla ord om min blogg. Men jag orkar tyvärr inte ha tre bloggar. Två känns tom för mycket just nu... KRAM

Sussie sa...

Det är synd att det blir för mycket för dig men det är inget att göra åt det.
Du har en trevlig blogg som folk gärna går till och du har trogna följare som kommer med sina kommentarer. Så det är inga snälla ord bara ren fakta. :-)
KRAM

Lotusblommans vardag sa...

Tack så jättemycket! :)
Skickade jag med ngn Kenny K-stämpel?
Annars kommer det nog ngn i nya kuvertet med biobiljetten. Då kan du ju vara med och tävla på Kenny K-sidan tänkte jag. Och kanske vinna? :)
Nu ska jag till Ludvika en sväng. Kram

Sussie sa...

Sussie:
Kortet var jättefint och jag visade den för min farmor och hon tyckte också om den. Det lilla Atc kortet passar in väldigt mycket just med allt regn.
Du skickade med en Kenny K stämpel och några andra fina stämplar. :-)
Farmor tyckte även om den..farmor är väldigt ungdomlig i sinnet som du märker....den du skickade är hon som sitter på huk och tittar lite snett bakåt.
Vinner en sån tävling är ju jättesvårt...men nu har jag ju i alla fall möjligheten att delta. (TACK)

KRAM

Lotusblommans vardag sa...

Du ska veta att Kenny K lottar ut vinnaren varje vecka. Så chansen är lika stor för alla.
Det ska bli så kul att se vad du gör med stämplarna! :)
Roligt att du har en farmor så nära och har så bra kontakt med henne! Hälsa tanten! ;)
Kram