27 juni, 2012

Midsommar blommor.


Den här veckan som är så regnig
då vill Helene se lite 
"Midsommar blommor"
tror hon pigga upp oss lite
med vackra blommor.

Å det ska väl gå bra..! 
  Jag har några gamla bilder som 
jag tog för några år sedan.

Är det någon som vet vad den här
blomman heter? Jag hittade den
i gräset på baksidan av huset.



Och här kommer den som jag gillar mest 
av bilderna.
Med dessa blommor önskar 
jag er en riktigt fin sommar.


Vill ni se andra bidrag
klicka
Kram & Varmt 
Välkommen tillbaka 
hit till mig igen,
men nu ska jag göra ett 
uppehåll för semestern.

Men det kan ju tänka sig att 

jag tittar in ändå någon 
gång då och då.





2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Vackra fina foton på blommor!

Lotusblommans vardag sa...

Fina sommarblommor. Njut av sommaren! :)